Як викупити айпад


Покупка б/у смартфона Ipnone або планшета Ipad за гроші. При оцінюванні Вашого пристрою враховується його зовнішній вигляд, робота всіх елементів даної моделі, термін експлуатації. Для того, щоб заздалегідь уточнити приблизну ціну за Ваше пристрій , фотографії смартфона або планшета, а також вказати наступні його характеристики.Пропоную почитати про Выкуп iPad

модель пристрою
термін експлуатації
наявність пошкоджень
бажану ціну
Другий варіант.
Ви привозите Ваш смартфон або планшет Apple до нас в офіс, а співробітники компанії PhoneStore 21 зроблять Вам заміну на іншу модель. Вам необхідно буде лише доплатити різницю між ціною покупки Вашої моделі (оцінюється майстром сервіс-центру компанії) і ціною моделі на заміну. Також Ви можете замовити виїзд кур’єра з бажаною моделлю пристрою на заміну, який оцінить Ваш смартфон або планшет, візьме доплату і зробить обмін.

Представники місцевих операторів Vodafone і Optus заявили, що поки не отримували офіційних скарг. «Якщо у клієнтів є які-небудь питання про пристроях Apple, їх краще адресувати безпосередньо компанії», — порадили в прес-службі Optus.

Втім, як з’ясувалося пізніше, безпека iCloud хакерам скомпрометувати не вдалося. «Компанія Apple дуже серйозно ставиться до забезпечення конфіденційності особистих даних користувачів, — заявили представники фірми видання ZDnet. — Безпека сервісу iCloud не була скомпрометована в даному інциденті. Користувачам, яких торкнулася атака, рекомендується якомога швидше поміняти пароль Apple ID і уникати використання однакових логінів і паролів для різних сервісів. При виникненні будь-яких питань користувачам слід звернутися в службу підтримки Apple».

Муніципальний проміжний народний суд Шеньчженя в Китаї відхилив два позову компанії Apple, яка звинуватила китайського виробника моніторів ProviewTechnology в порушенні її прав на торговельну марку iPad. Паралельно китайська компанія подала відповідні скарги до суду і вимагає від Apple компенсацію в розмірі 10 млрд юанів (близько $1,5 млрд) за порушення закону про товарні знаки. Справа в тому, що ще в 2000 році Proview Technology зареєструвала торговельну марку «iPAD» в Тайвані, а через рік – в Китаї. А продажі однойменного планшетного комп’ютера Apple стартували лише в листопаді 2010 року.

Торгова марка «iPad», як і інші глобальні бренди з простою конструкцією, завжди піддавалася особливому ризику. Законодавства різних країн по-своєму регулюють права на товарні знаки, і юристи корпорацій працюють в режимі постійної бойової готовності: коли, де і від кого спливе черговий позов від невеликої локальної компанії, яка зареєструвала свій «Гугл», «Пэйпэл» або «Амазон» ще в пріснопам’ятні 90-е, прорахувати неможливо. З величезним китайським ринком, де торгові знаки можна реєструвати в окремих провінціях, проблем взагалі не оберешся.
Документ про реєстрацію торгової марки IPAD. Фото: wantchinatimes.com

Історія ProviewTechnology показова. Глобальне покриття свого бренду Apple, здавалося б, забезпечила, коли викупила право на використання товарного знака iPad в японської компанії Fujitsu, яка використовувала його з 2003 р. для позначення зчитувача штрих-кодів. У 2009 році тайванська «дочка» Proview Technology продала права на бренд iPad британської компанії IP Applications, яка через рік перепродала ці права Apple. Але право на «iPad» у великому Китаї все одно залишилося біля головного офісу компанії. Чому юристи Apple звернули увагу на цей факт тільки зараз, можна тільки гадати. Так чи інакше, маховик запущений, і тепер Apple два варіанти: або відбиватися від Proview Technology з неочевидним результатом (факт є факт: товарний знак зареєстрований китайською компанією на місцевому ринку раніше – у судів наступних інстанцій мало підстав для підтримки американської корпорації), або домовитися з виробником моніторів і просто викупити у нього право на бренд. Другий варіант найбільш вірогідний. Швидше за все, Proview Technology з радістю піде на поступки: як повідомляє місцева газета Southern Metropolis Daily, у компанії останнім часом серйозні фінансові труднощі.

Боротьба за iPad в Шеньчжені вкотре оголила важливу юридичну колізію, яка особливо актуальна саме для хайтек-компаній. Останнім часом саме в хайтек частіше, ніж де-небудь, бренди стають ім’ям прозивним. Як повідомляє Southern Metropolis Daily, одним з аргументів юристів Proview Technology був саме хиткий статус бренду iPad на китайському ринку. Айпэдом китайці все частіше називають будь-які планшети будь-яких виробників. Купити айпед Samsung, айпед Sowill або айпед Apple – такий питання займає китайський середній клас. Заодно, звичайно, копіюються і самі планшетники (самий зухвалий випадок – планшет ePad вартістю $190), але на це в Apple вже навіть не звертають уваги.

Як вже не раз говорилося, компанія стала заручником своєї популярності. Не будь iPad культовим, у юристів корпорації були б шанси захистити в суді торговельну марку Тепер же їй доводиться доводити, що вона не хоче позбавити споживачів у Китаї права називати новий клас пристроїв так, як їм це зручно.

Показово, що Proview Technology торгову марку «iPAD» на ринку не використовує – пристрої під такою назвою у її асортименті просто немає. Будь-який інший суд за таких обставин став би на сторону власника торгового знака, який розвиває на його основі реальний продукт, інвестує в маркетингове просування бренду і зробив його популярним у глобальному масштабі. Маркетингові обтяження – взагалі один з найбільш вагомих аргументів на таких судових суперечках, а у Apple вони доказово гігантські. Але у Муніципального суду Шеньчженя свій, локальний, погляд на стан речей. Apple все-таки доведеться в якийсь момент розщедритися на кілька сотень мільйонів. Невеликого виробника моніторів пощастило: любов китайського середнього класу до продукції Apple дала йому шанс на виживання.