ЯК ВИБРАТИ DIGITAL-АГЕНТСТВО І НЕ ВТРАТИТИ ГРОШІ


Услуги digital агентств

На сьогоднішній день сотні web-студій, які займаються SEO-просування, це не кажучи вже про фрилансерах, які сидять вдома і самостійно намагаються просунути. Але довіряти свій сайт, бізнес, гроші і майбутнє-кому не слід, тому до вибору SEO-компанії треба підійти максимально відповідально! Ми допоможемо розібратися, за якими критеріями вибирати компанію.

Критерій №1 «Портфоліо»

Почнемо з самого головного — з портфоліо SEO-компанії. Подивіться, які компанії довіряють свій сайт потенційному підряднику, як давно працюють, де знаходяться їхні сайти, на яких вони позиціях, яким рівнем відвідуваності володіють.

Не менш важливо оцінити інформаційну активність пропонованих проектів. Запитайте як мінімум п’ять посилань сайтів, якими пишаються і приблизний список запитів, по яких просувають дані сайти. Таким чином, Ви зрозумієте, чи є у них взагалі успішні проекти.

Критерій №2 «Співробітники»

Це досить тонкий момент. Важливо, щоб у компанії були фахівці різного профілю — від SEO-спеціаліста до веб-аналітика. При цьому кількість співробітників не завжди говорить про якість роботи. Це можуть бути 10-20 висококласних фахівців, які знають свою справу і відповідально підходять до виконання роботи, а може бути 50 неорганізованих осіб, від яких не буде ніякого толку. Тут важливий момент управління, тому зверніть увагу, працюють ці працівники в офісі компанії і керівники несуть повну відповідальність за їх роботу, що свідчить про чітко налагодженому процесі. Або ж це віддалені працівники, які виконують разові доручення.

Критерій №3 «Відгуки та рекомендації»

Це також один із самих значних критерій вибору компанії. Як мінімум треба подивитися на сайті компанії відгуки клієнтів на фірмовому бланку або відео відгуки. Далі йдемо в простори інтернету і читаємо відгуки там, але не варто вірити, коли розміщені тільки позитивні відгуки або явний негатив без яких-небудь фактів. При цьому звертайте увагу на те, як компанія працює з відгуками, реагує на них або немає, намагається дізнатися подробиці і виправити ситуацію або їм все одно.

Наприклад, занадто довга реакція на відгук
отзыв1.png

У випадку неприємної ситуації клієнту можна запропонувати який-небудь бонус.

Наприклад:

огляд3.png

Критерій №4 «Рейтинги компаній»

Існує велика кількість сайтів з рейтингом SEO-компаній, тому варто звернути увагу на позиції компанії в даних списках. Найпопулярнішими з них є Рейтинги Рунета і Рейтинг SEONEWS. При цьому не варто довіряти новоствореним рейтинговим сайтів, ресурсів з низькою відвідуваністю або з невеликим списком компаній.

Критерій №5 «Список робіт»

Ну і останній і знову ж таки дуже важливий критерій, це список робіт, який входить до просування Вашого сайту. Найкраще знати заздалегідь, які саме роботи і коли збирається проводити підрядник у рамках seo-просування. Можна запросити заздалегідь такий список, бажано на три-шість місяців вперед. Ще краще мати короткий аудит, в якому опишуть проблеми сайту і те, що буде виправлено в рамках просування.

Часто буває, що seo-компанії просто пишуть список технічних доробок, і треба самостійно шукати підрядника для їх виконання, що не тільки для Замовника не зручно, але й знижує ступінь відповідальності компаній, які над сайтом працюють, тому необхідно, щоб у штаті у компанії були технічні фахівці і всі роботи проводилися централізовано.

Критерій №6 «Звітність»

Запитайте приклад звітів, які Ви будете отримувати у рамках просування сайту, яка інформація в них буде і дасть Вам ця інформація повну картину того, як розвивається Ваш сайт і зростає його відвідуваність, які користувачі і звідки заходять до Вас на сайт, на яких позиціях в Топі знаходяться просувні запити. У звіті також важливо вказівку списку проведених робіт за звітний період та роботи, що плануються на наступний.

Звичайно, існує ще безліч критеріїв, на які варто звертати увагу при виборі підрядника, такі як сайт самого підрядника і грамотність розміщеної на ньому інформації, офіс, у якому працює компанія, рівень роботи менеджерів і строки виконання ними підготовчої роботи та інші нюанси, які дозволять Вам сформувати загальне враження про компанію та її рівні. Адже їм Ви довірите розвиток Вашого сайту.