tvorcheskiy-krizis
Інтернет – джерело інформації, ми користуємося ним щодня. Ми звично вводимо в рядок пошуку запитання і буквально через лічені секунди отримуємо відповідь – тисячі, десятки тисяч відповідей! Побіжно переглядаючи сторінки, ми майже ніколи не замислюємося про те, що всю цю інформацію хтось зібрав, проаналізував, систематизував і розмістив на сайтах. Між тим, у кожної статті, кожної картинки або схеми є автор: той, хто написав статтю, намалював картинку або склав схему. Пропоную стаьи размещение.

Хто пише статті для сайтів?
Власники великих мережевих ресурсів, як правило, замовляють написання статей для своїх сайтів фахівцям – мережевим авторам. Це нормальна практика: адже для газет і журналів, що виходять в друкованому вигляді, теж пишуть статті не їх власники, а спеціально найнятий штат журналістів.
Щоб стати автором статей, опублікованих на інтернет-ресурсах, не обов’язково бути професійним філологом чи журналістом. Проте думати, що на цьому терені може боротись будь-який школяр, з гріхом навпіл написав десяток творів на задану тему, теж не варто.

Тест на професійну придатність
Спробуйте самі відповісти собі на сім запитань:
1. Чи є у вас власні думки, якими вам дуже хочеться поділитися?
2. Чи Можете ви зв’язно викладати свої думки?
3. Цікаві ваші міркування кому-небудь крім вас?
4. Достатньо грамотно ви пишете?
5. Чи вмієте ви швидко набирати текст?
6. Чи володієте ви навичками ефективного пошуку інформації?
7. Здатні ви швидко оволодівати новими навичками?
Якщо на всі ці запитання ви відповіли «так», вам варто спробувати свої сили в копірайтингу.

А що таке копірайтинг?
В далекому зарубіжжі авторів, які пишуть для інтернет-сайтів, називають райтерами, а копірайтерами називають виключно тих, хто пише статті рекламного характеру, або так звані «продають статті». У російському інтернет-співтоваристві, так і на всій території колишнього Радянського Союзу, всіх авторів статей та інших текстів для мережевих ресурсів прийнято називати копірайтерами, а саме заняття мережевим письменством – копірайтингом. Тому питання «як стати автором статей» фактично рівнозначний питання «як стати копірайтером».

З чого почати?
Почати треба буде з пункту першого нашого тесту – про власних думках. Що вам більше за все в житті цікаво, про що ви можете говорити годинами? Може бути, ви знавець сучасної музики? Або фанат якого-небудь спортивного клубу? А може, ви вмієте прекрасно готувати і «на ходу» изобретаете рецепти страв?
Складіть список тем, які вам найбільш близькі: перші статті краще писати про те, що вам добре відомо і дуже цікаво. Тоді й потрібні слова легко знайдуться, і ваш текст буде легко читатися. Вузькоспеціальних тим краще уникати – принаймні, на перших порах.
Про основні правила написання статей написано безліч посібників. Тут скажемо лише про головне:
найпопулярніший розмір статті для сайту – близько 3 тисяч знаків, тобто приблизно листок формату А4, набраний шрифтом 12 розміру;

кожен текст, незалежно від його розміру, повинен бути логічно збудованим і «читабельним»;

тільки текст, що не містить граматичних помилок, має право називатися статтею.

Як опублікувати свої статті?
А чому б вам не завести власний блог або навіть сайт? І Яндекс, Гугл, і інші пошукові системи пропонують своїм користувачам можливість безкоштовно облаштувати власний «особистий куточок» у Всесвітній павутині. Ось і буде майданчик для публікації статей, нарисів, оповідань, есе та віршів. З часом у вас може скластися свій невеликий коло постійних читачів.

До речі, ви користуєтеся можливістю коментувати матеріали, опубліковані в інтернет-журналах, газетах та інших інформаційних порталах? Для людини, яка бажає навчитися писати статті, це прекрасна школа – а крім того, ще і можливість «засвітити» своє ім’я в мережі. Вдалий розгорнутий відгук до матеріалів популярного сайту, та ще й підписаний повним ім’ям, цілком можна буде використовувати при формуванні портфоліо.

Реально отримувати від написання статей не тільки задоволення, але ще й гроші?
Цілком реально. У пошуку замовників вам допоможуть сайти-посередники: біржі статей, форуми оптимізаторів. Можливо, вас попросять показати приклади робіт – ось тут-то і стане в нагоді портфоліо.
Головне – подолати власні сумніви та побоювання. Намагайтеся – і все вийде.