Як самостійно розкрутити сайт


Перш ніж почати просування сайту, вкрай важливо правильно його підготувати. Таким чином, Ви зможете спочатку передбачити обсяг роботи і перед Вами буде чітка картина, скільки ключових слів і розділів необхідно розкрутити, який рівень їх конкуренції і багато іншого. Ми не дарма дану статтю про те, як розкручувати сайти, вирішили об’єднати спільно з внутрішньою оптимізацією, адже перший етап дуже важливий, від нього залежить весь подальший успіх. Найкраще, щоб Ви створили і оптимізували сайт таким чином, щоб надалі не довелося переробляти, так як це може вплинути на ефективність розкрутки і швидкість просування. А час — гроші. Тим більше в таку божевільну конкуренцію. Тому, необхідно залізно визначитися зі стратегією і маркетингової складової Вашого бізнес-проекту напередодні його просування в інтернеті. Якщо Ви хочете дізнатися, як розкрутити сайт безкоштовно без грошей і яких-небудь початкових вкладень, заздалегідь підготуйтеся до того, що перший час доведеться неабияк потрудитися. Завжди необхідно, але як зробити це самому, категорично незрозуміло. В даному матеріалі ми розглянемо безкоштовні методи, що дозволяють розкрутити свій сайт безкоштовно і почати приносити перших клієнтів і продажу вже через кілька місяців. Хочу порекомендувати замовити просування сайту на сайті https://bf.agency/uslugi/seo

Перше, що необхідно зробити, наш шановний читач зі своїм сайтом, так це, власне, визначитися з тими ключовими словами, які Ви будете розкручувати. Це список можна сформувати за допомогою сервісу «Яндекс.Статистика» і підбір ключових слів за допомогою Google Adwords. Цих програм буде цілком достатньо, щоб взяти за основу ті чи інші ключові слова, зрозуміти рівень їх конкуренції, популярність і частотність за певним регіонам. Головне правило при оптимізації будь-якого сайту складається в правильності розстановки ключових слів. В інтернеті багато людей цікавить питання про те, як розкрутити сайт без залучення спеціаліста або спеціалізованого агентства. Наша відповідь — так, можна. Всьому можна навчитися, особливо, якщо до цього підійти відповідально і серйозно. На заздалегідь потрібно розуміти, що без помилок на початковому етапі не обійтися. Тому, в якості піддослідного проекту візьміть сайт, який Вам не буде шкода, адже для новачка безкоштовне просування сайту самостійно пов’язане з безліччю нюансів і ризиків, які чекають його на шляху до вершини в пошуковій видачі.

Побудова ієрархії-ключові запитів

Однією з найважливіших завдань при оптимізації сайту є побудова ієрархії ключових запитів. Якщо Ви розкручуєте сайт, наприклад з товарами і групами продукції, сторінки якого мають бути чітко ідентифіковані, а не йти в різнобій. Найпопулярніші фрази, за які точиться запекла боротьба за перші місця, слід помістити на головній сторінці сайту. Навіщо? Головна сторінка має найбільш вагомим рейтингом. Це сторінка першого рівня. Поступивши таким чином, Вам вдасться максимально швидко і ефективно розкрутити високочастотні ключові слова. Таке рішення є найбільш високоефективним у всіх сенсах і правильною щодо побудови ланцюжка просуваються слів.

Url-структура сайту

Сайт повинен володіти відповідною структурою розділів та сторінок. Це фіксує не тільки людина, але і пошукова машина. Чим далі знаходиться розділ, тим менше його корисність. Принаймні, так вважають пошукові системи. Тому, найбільш пріоритетні розділи повинні володіти відповідною глибиною переходів. В ідеалі, щоб їх було 3. Головна сторінка — товари — одиниці товарів по кожній з груп товарів, а потім вже йдуть картки товарів.

Uzability-архітектура

Можливо, технічні та дизайнерські елементи не належать до інструментів оптимізації і просування сайту, але вони виконують одну важливу функцію — конвертують відвідувачів сайту в клієнтів. А без цього сама по собі розкрутка сайту не має ніякого значення, якщо всі критерії не працюють воєдино і не пов’язані між собою однією ефективної ланцюжком. У той же час, деякі технічні елементи можна віднести до функцій SEO, адже якщо Ваш сайт зручний і на ньому комфортно жити — це означає, що відвідувач буде довго перебуває на проекті. А чим довше він буде на ньому знаходиться, тим більше існує вірогідність, що він замовить товар або здійснить на сайті певну дію — конверсію. У підсумку, поведінкові фактори будуть грати у Вашу користь, а саме вони є безсумнівним методом просування сайту, який останнім часом стає все більш актуальним і популярним в Рунеті.

Зовнішнє просування сайту і нарощування посилальної маси — з чого почати розкрутку сайту і як довести все до розуму — «спокій нам тільки сниться»

Після того, як Ви підібрали ключові слова, розставили їх на сторінках сайту і підготували його до Вашим майбутнім відвідувачам, настав саме час задуматися про те, де брати цих відвідувачів. У даній статті ми вирішили розподілити трафік по певним групам. Кожен інструмент виконує свою функцію і працює з тією чи іншою метою. Потрібно чітко розуміти, яким буває трафік і звідки будуть приходити відвідувачі на Ваш сайт.

ЯК ПРОСУНУТИ САЙТ — ВИДИ І ДЖЕРЕЛА ТРАФІКУ: У ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЇХ СУТЬ
Природний трафік. Мова йде про трафік з пошукових систем. Це те, чого власне і присвячена дана стаття та її ключові інструменти. Іншими словами, людина вводить ключовий запит і вибирає зі списку ТОП-10 на першій сторінці, а можливо і на другий-третій (якщо не знайде на першій) той сайт, який здатний запропонувати найбільш вигідні та цікаві умови щодо продажу товару або надання послуги. Такий трафік приносять інструменти пошукового SEO-просування, головною функцією яких є просування сайту за ключовими словами. Висловлюючись простою людською мовою — чим більше донорів і якісніше сайти, які посилаються на розділи Вашого проекту з необхідними ключовими запитами, просування яких здійснюється, тим Вище ростуть позиції web-сайту в органічній видачі, тобто в пошукових системах Google і Яндекс.

Сплачений трафік. Всі інструменти, за які ви платите будуть приносити Вам платних відвідувачів. Якщо в першому виді трафіку, можна було ще написати, припустимо якісний і корисний матеріал, який вільно поширився б по інтернету і став сам по собі популярним (таке теж можливо і ми розповімо як це зробити трохи пізніше), тоді Вам не довелося б платити за відвідувача, то в даному випадку Ви оплачуєте видимість свого проекту і Вас знаходять майбутні клієнти там, де перший джерело трафіку не працює. Він би сам за рекомендаціями зовнішніх майданчиків або грубо кажучи пошукових систем, потрапляв на Ваш сайт і при правильній обробці, ставала Вашим клієнтом.

До оплаченого джерела трафіку відносяться:

контекстна реклама;
банерна реклама;
тізерна реклама;
медійна реклама;
відео-реклама;
оплачена реклама в соціальних мережах і т. д.
Партнерський трафік. Тут може бути все, що завгодно. Суть наступна — у Вас є знайомий в якого популярний сайт. Ви погоджуєте умови і приймаєте рішення обмінятися посиланнями. Він розміщує на своєму сайті, а Ви — його посилання на своєму. Як розумієте, бажано, щоб Ви не були конкурентами, інакше ділитися клієнтами ніхто не хоче, хоча бувають виключення, коли на тематичному сайті-партнері пишеться стаття, де розміщується посилання з метою передачі SEO-ваги певному ключовому запиту.

Трафік з соціальних мереж. Немає сенсу комусь доводити ефективність і доцільність використання соціальних мереж. Без них нікуди. Такий джерело трафіку може бути як платним, так і безкоштовним за допомогою створення і просування груп і т. д. У своїй основі, ефективність даного інструменту знаходить свій пік з тих пір, коли реклама в соц. мережах оплачується. У підсумку, коли розкручується певне джерело, він стає популярним і вже не потребує фінансування, як це було на перших порах. Адже, розкрутитися без вкладень в даній джерела трафіку, дуже складно в силу конкуренції, популярності і насиченості. А зараз розглянемо детально кожен з них і як з ними працювати.

ЯКІ ІНСТРУМЕНТИ СЛІД ВИКОРИСТОВУВАТИ, ЩОБ ПРАВИЛЬНО І ШВИДКО РОЗКРУТИТИ САЙТ В ІНТЕРНЕТІ
Тепер з’ясуємо, які інструменти будуть приносити Вам відвідувачів/клієнтів/продажу і як опрацьовувати кожен з них, щоб вони ефективно працювали.

1. Каталоги. Хто і що б не говорив про ефективність даного методу, а каталоги залишаються почесним призером для нарощування PR і тИЦ сайту, а також фундаментальної посилальної масою. При цьому, при додаванні сайту в каталоги слід дотримуватися кількох головних правил, які гарантують ефективність використання даного інструменту. Перше — намагайтеся додавати сайт в тематичні каталоги. Це найбільше цінують пошукові системи. Чим більше сайтів схожої тематики будуть посилатися на ваш проект, тим буде краще. Друге правило — опис для кожного каталогу має бути унікальним. Якщо Ви будете для кожного каталогу копіювати опис навколо Вашого посилання (головної сторінки), тоді вага такої посилання буде мінімальним. Пошукові роботи Google і Яндекс будуть сканувати таке опис, якщо будуть дублі, ставлення до них не буде таким довірчим. Адже унікальне опис для кожного каталогу виглядає природно і передасть більше ваги. Загалом, все що відноситься до спаму — слід забувати. Тільки ручна і ювелірна робота, тоді буде толк. Запам’ятайте це раз і назавжди.