Як правильно вести бухгалтерію.


Як правильно вести бухгалтерію.

Ви пройшли процедуру реєстрації підприємства. Подолавши всі нетрі юридичних тонкощів процесу реєстрації саме час приступити до організації обліку і веденню бухгалтерії. Почати необхідно з затвердження наказу про облікову політику. Їдемо далі – штатний розпис – документ, що визначає посадовий склад організації і розміри окладів (завантажити зразок наказу про штатному розкладі). Тепер, визначивши вищезазначеними документами «правила гри», саме час почати вести бухгалтерію та подавати фінансову звітність. Також Ви можете знайти все необхідне на ресурсі услуги аудиторской компании.
Облік ведеться на підставі первинних документів – письмових документів, які містять інформацію про господарську операцію та підтверджують факт її проведення. Таким чином, облік діяльності ведеться паралельно з операціями, які пройшли через розрахунковий рахунок в банку, касу організації, а також ведеться облік покупок, взятих на баланс бухгалтерією. Облік операцій по розрахунковому рахунку ведеться на підставі платіжних доручень, банківських виписок і чекової книжки.
Каса – це прибуткові і видаткові касові ордери, зарплатні відомості та інші документи на виплату / видачу грошових коштів. При проведенні операцій з виплати коштів через касу бухгалтерії важливо не забувати вести касову книгу, яка являє собою «міні — звіт» про рух грошей всередині організації протягом дня, із зазначенням залишку в касі на початку і в кінці дня. Важливим аспектом в обліку діяльності на підприємстві є інвентаризація.