Скільки часу займає просування сайтуДля начала хочу вам порекомендовать почитать статью про продвижение сайта в в поиске
Всім привіт. Сьогодні хотів би обговорити тему строків просування сайту. Оскільки я працюю в основному під пошукову систему Google, мені простіше обговорювати швидкість просування сайтів саме під цю пошукову систему.

Сказати однозначно, що строк просування сайту зазвичай займає 3 місяці або 6 місяців неможливо. Складність полягає в тому, що проекти бувають різні і результати від просування кожен очікує різні. Але для того, щоб приблизно розуміти як проходить процес, і скільки це зазвичай займає часу я і пишу цей пост.

Швидкість просування сайту залежить від готовності самого сайту

Почнемо з самого початку. Відразу ж після створення нового сайту, клієнт звертається в SEO агентство і чекає результату від роботи сеошників. Реальність полягає в тому, що в 90% випадків сеошників доводиться натягувати готовий сайт на семантичне ядро. Що це означає? Справа в тому, що як я вже писав, 90% сайтів, а може і більше робиться не під семантичне ядро, а під ту структуру, яку запропонував замовник або агентство, яке займалося розробкою сайту.Ключові слова, за якими планується просування повинні мати безпосереднє відношення до сайту, але як правило структура сайту і вміст не дуже релевантні ключовими словами. Саме в такому випадку сошникам доводиться вносити досить серйозні правки в сайт, для підвищення його релевантності тематики. Якщо це звичайний корпоративний сайт, то подібні доопрацювання з затвердженням і впровадженням можуть зайняти від декількох тижнів до декількох місяців.

Швидкість просування сайту залежить від тематики сайту і конкуренції

Для розрахунку строків просування сайту найкраще використовувати аналіз конкурентів. Наприклад, вводимо пошуковий запит в пошукову видачу, та аналізуємо конкурентів. Для того, щоб вам було зрозуміло, я пропоную розглянути це на прикладі просування під запит сайту «X».

Для прикладу я вибрав запит «скільки потрібно часу для просування сайту» і загуглил його в режимі інкогніто.

 

Ну а тепер просто дивимося на сайти, які представлені в ТОП-5. Так щоб ви розуміли, завдання сеошника зробити сайт не поступається конкурентам і по контенту і посилального профілем, власне тоді можна говорити про конкуренцію з сайтами, які вже в Топі. Для прикладу розглянемо деякі параметри сайтів з ТОП 5: сайта Сергія Кокшарова devaka.ru, сайту webi.com.ua і ladybloger.ru.

devaka.ru

Вік сайту: 8 років.

Кількість сторінок в індексі: 1093

Кількість доменів в посиланнях: 2240

Кількість запитів в пошуку: 9000

Розмір контенту сторінки у видачі: 3500 знаків без пробілів.

webi.com.ua

Вік сайту: 3,5 роки.

Кількість сторінок в індексі: 1426

Кількість доменів в посиланнях: 228

Кількість запитів в пошуку: 613

Розмір контенту сторінки у видачі: 2100 знаків без пробілів.

ladybloger.ru

Вік сайту: 6,5 років.

Кількість сторінок в індексі: 801

Кількість доменів в посиланнях: 394

Кількість запитів в пошуку: 324

Розмір контенту сторінки у видачі: 2800 знаків без пробілів

Навіть мінімальний аналіз конкурентів дозволяє зробити деякі висновки про рівень конкуренції та про те, який нам потрібен сайт для виведення даного пошукового запиту в ТОП 10 Google. Отже, виходячи з отриманих даних робимо рекомендації для нашого сайту «X».

Рекомендовані параметри нашого сайт «X»

Вік сайту: бажано мати домен віку не менше 3-4 років.

Кількість сторінок в індексі: оптимально 800-1000

Кількість доменів в посиланнях: 250-350

Кількість запитів в пошуку: 500-1000

Розмір контенту: оптимальний розмір статті 4000+ знаків без пробілів.

При складанні списку рекомендацій для розвитку сайту, потрібно враховувати його сильні і старі боку. Наприклад, якщо сайт молодий, то потрібно більше вкластися у посилання контент, щоб наздогнати конкурентів. Загалом для кожного сайту потрібно складати індивідуальний план розвитку та просування.

Подібний аналіз конкурентів потрібно проводити не для одного пошукового запиту, а для всього семантичного ядра.Не обов’язково аналізувати видачу по кожному запитам окремо, досить вибрати найбільш популярні і важливі запити, і вибрати 5-10 сайтів, які найкраще ранжуються за цими словами, ці сайти і будуть вашими прямими конкурентами.

Для прорахунку часу просування сайту потрібно скласти план реалізації поставлених цілей, найбільш витратними зазвичай є: створення контенту для сайту та розміщення зворотних посилань на інших сайтах.

З контентом все зрозуміло, час його створення залежить від швидкості роботи копірайтера, або від швидкості надання вмісту клієнтом. А ось з посиланнями трохи складніше.

Нарощування посилальної маси

Питання нарощування посилальної маси досить серйозний. За останні роки посилальне просування сильно змінилося завдяки впровадженню нових пошукових фільтрів пошуковими системами Google (Google Penguin) і Яндекс (Yandex Мінусинськ). Крім цього, основні пошукові алгоритми вже не так сильно враховують посилальний фактор в ранжируванні, що утрудняє просування неякісних сайтів.

Коли пошукові системи аналізують посилальний профіль сайту, вони враховують безліч факторів:

  • якість посилань,
  • кількість посилань,
  • динаміку приросту посилань,
  • різноманітність посилальної маси,
  • і т. д.

Ну а тепер уявімо, що ви підготували сайт і закупили посилання в потрібному обсязі за 2 тижні. Результат від такого просування буде вбивчим для сайту. Для того, щоб всі посилання працювали як слід, потрібно докласти чимало зусиль. Дуже сильно на час просування сайту впливає процес розміщення посилань. Оптимальним приростом посилальної маси є 20-40 посилань на місяць.Для нашого сайту «X», у якого посилань немає взагалі (припустимо що домен без зворотних посилань) потрібно наростити 250-350 доменів в посиланнях, виходить на це необхідно 350/40=8,75 місяців. Можна звичайно спробувати зробити процес просування швидше, і розміщувати по 50-60 ссыло в місяць, але це вже буде небезпечно, фільтри пошукових систем не дрімають, і вся робота може бути під загрозою.

Швидкість просування залежить від поставлених цілей і від бюджету

Якщо ви поставили завдання вивести сайт в певну нішу і одержати деякий трафік це одне, а якщо ви вирішили стати лідером ніші, це вже зовсім інша справа. Вартість просування і терміни такого просування набагато більше.Просування порталів, наприклад, тривати постійно, адже як тільки ти перестаєш активно просувати свій проект, приходять конкуренти і займають позиції вашого сайту.

Також не потрібно забувати про те, що на швидкість просування також сильно впливає бюджет на SEO. Якщо перед сеошником стоїть завдання просунути сайт, а бюджет на це невеликий, то строк просування при цьому може значно збільшиться. Адже якщо бюджету дозволяє розмістити потрібну кількість посилань за кілька років, то час просування сайту не може бути 3-6 місяців ніяк. Та ж ситуація і з контентом, якщо для наповнення сайту потрібно створити 300-500 статей, а місячний бюджет дозволяє писати не більше 5-ти, то говорити про швидкий результат також неможливо.

Отримання перших результатів від SEO

Дуже часто замовники хочуть дізнатися, коли ж буде видно перші результати від SEO. Їх можна зрозуміти, адже SEO це інвестиція, в якій клієнти, як правило, абсолютно не розбираються і чесно кажучи трохи побоюються. Не дивно що від сеошника хочуть дізнатися, коли ж можна переконається в якості його роботи, не обманює він їх.

Насправді, в більшості випадків домогтися перших результатів можна дуже швидко. Отримати швидкий результат неможливо в тому випадку, якщо ви перекраиваете весь сайт і тільки на це потрібно місяць або навіть більше.

Якщо ж ви не отримали новий сайт з непоганою структурою, то показати зрушення позицій вгору можна вже через місяць, досить швидко провести технічну оптимізацію сайту, внутрішню оптимізацію метатегів, доопрацюватиконтент на основних посадочних сторінках і розмістити невелику кількість зовнішніх посилань.

Сподіваюся, що в даному пості я відповів хоча б на частину запитань про час просування сайту, а також описав фактори, які на цей час можуть вплинути.