Що таке Landing PageУявіть ситуацію, що ви хочете вибрати стілець, зручний, функціональний, щоб можна було переміщатися на ньому за допомогою коліщаток від одного кута офісу до іншого, і щоб на ньому був відкидний столик, при цьому він не дряпав дорогий паркет, загалом, не стілець, а мрія. Ви шукайте його серед безлічі пропозицій і кожен торговець стільцями запевняє вас, що у нього ви знайдете саме те, що шукали.Ви заходите в одну лаву, а там цих стільців — не злічити, з коліщатками і без, на чотирьох ніжках і табуретки, у шкіряній оббивці і в велюре, від такого розмаїття голова йде обертом, гублячись у великій кількості інформації ви залишаєте це місце. У другому магазині ви довго шукали продавця-консультанта, і не дочекавшись чіткої відповіді, ви знову вирушили на пошуки. У третій крамниці ви здається знайшли те, що шукали, але вашу увагу привернув приліжковий столик, і ось ви вже читаєте оглядову статтю про вплив приліжкових столиків на сон, геть забувши про мету свого візиту.Нарешті, ви заходите в крамницю, де стоїть стілець, підходить під ваші опису. Велика напис на стільці говорить: «Купи мене». Консультант розповідає вам про те, як складно зробити правильний вибір, як важко позбавлятися від подряпин на паркеті, і що представлена модель обмежить вас від подібних проблем. Ще він вкаже на те, що саме на такому стільці сидів пан Білл Гейтс і що, вже сотні клієнтів зробили свій вибір на користь стільця з відкидним столиком. Ви радісно киваєте, тому що здається, нарешті, ви знайшли те, що шукали. Тепер можна присісти і відпочити.Саме за таким принципом і працюють сторінки приземлення.
Хочу запропонувати вам розробку лендинг пейдж Алматы.

Landing Page — це окрема сторінка, розроблена під конкретне торговельне пропозицію. Ця сторінка містить всю необхідну інформацію для того, щоб користувач зміг прийняти рішення на користь саме вашого товару або послуги. Основне завдання Landing Page полягає в зборі лідів (контактів) та спонукання вас, як відвідувачів, до активних дій, наприклад, підписатися на розсилку, зробити покупку або оформити замовлення.

 

Динаміка зростання попиту на Landing Page

Однією з найбільш обговорюваних тем останнього часу стали так звані Landing Pages (в пер. з англ. «сторінки приземлення» або одностраничники, коротко LP). Не використовував їх у своїй практиці хоч раз, хіба що, ледачий рекламодавець.

2010 рік став для Росії роком розвитку напрямку цільових сторінок і лідогенераціі. В наступному році маркетинговий ринок сколихнувся і по даний час маркетологи і бізнесмени все частіше використовують цю послугу для залучення клієнтів з інтернету. Підійти до розробки Landinge page можна двома способами: замовити у веб-студії (може обійтися дорого і доведеться почекати) або зробити власними силами через конструктор цільових сторінок спеціального сервісу, що дозволяє створювати цільові сторінки онлайн.

Користуватися таким сервісом досить просто і не потрібно отримувати додаткові знання. Змінюються сторінки через візуальний редактор коду, який дає можливість вносити зміни без вивчення веб-верстки і HTML.

За даними статистики wordstat.yandex.ru інтерес аудиторії до такого маркетингового інструменту, як лендінгем зростає місяць від місяця, і ми вважаємо, що це далеко не межа. Наприклад, ось такий графік ми побачили в wordstat.yandex.ru при запиті «лендінгем» за 12 місяців.

 

Не такий плавний, але зате з більшою кількістю запитів ми бачимо графік запитів по слову LP за 12 місяців.

 

Тому, не дивно, що сьогодні в Мережі можна знайти безліч пропозицій від різних виробників, вітчизняних та іноземних, розробці односторінкових сайтів, і щоб розібратися в цьому різноманітті ми пропонуємо наш огляд.