Що таке Інтернет-маркетинг?



В наш час всі передові компанії світу б’ються за свого клієнта, при цьому активно використовуючи Інтернет. З кожним роком зростає потреба у фахівцях, що володіють компетенціями як у технічній сфері, так і в сфері маркетингових рішень. На ринку праці з’явилася нова професія – інтернет-маркетолог.Хочу запропонувати послуги интернет-маркетолога https://greatpro.com.ua/services/internet-marketing

Пропоноване напрямок дає можливість реалізувати абсолютно новий освітній профіль – «Інтернет-маркетинг». Дипломований бакалавр зможе в найкоротші терміни отримувати максимальний ефект від використання всіх аспектів традиційного маркетингу в Інтернеті (з елементами маркетинг-міксу), керувати проектами по створенню, просуванню, розвитку і підготовки веб-ресурсів компанії (через корпоративні сайти, інформаційні портали, промосайты, інтернет-магазини).

Сучасні інтернет-маркетологи володіють всіма професійними компетенціями щодо залучення нових та утримання постійних клієнтів, дослідження цільової аудиторії та конкурентного середовища, моніторингу ступеня задоволеності клієнтів і ефективності рекламних кампаній. Для досягнення даних цілей інтернет-маркетинг використовують інтернет-рекламу, PR, SEO, сайт і контент; підтримку користувачів; спеціальні акції.

Основні функції інтернет-маркетолога:

BTL в Інтернеті;
Просування в соціальних мережах;
Пошукова оптимізація;
Маркетинг в електронній комерції;
Мобільний маркетинг;
Аналіз аудиторії Інтернет-ресурсу;
Практика Інтернет-маркетингу.
Інтернет-маркетолог, крім володіння широким спектром різних інструментів для проведення рекламних кампаній та PR-акцій в мережі, повинен володіти «аналітичним мисленням», тобто бути здатним зрозуміти, пояснити і використовувати дані, які він отримує в результаті вчинених дій.

Інтернет-маркетинг — це безперервний процес, мета якого — зміцнити позиції бренду онлайн, залучити й утримати клієнтів і, головне, підвищити продажі.

Традиційні медіа поступово відходять у минуле, поступаючись місцем новим засобам передачі інформації не тільки в силу їх доступності для аудиторії, але також за рахунок можливості більш точно відслідковувати найменші зміни в процесі, що є великою перевагою перед звичайною формою ведення бізнесу.