SEO

0
2

Ви вирішили, що без пошукового просування подальший розвиток проекту неможливо. Знайшли фахівця, надали йому доступи. Через деякий час отримуєте важкий список рекомендацій для впровадження — на рівні структури сайту, текстів і навіть самого святого — дизайну. Щоб дізнатися детальніше, перейдіть на наш seo блог.

Як зрозуміти, що все це дійсно необхідно, і що конкретно робить SEO-фахівець для оптимізації вашого ресурсу?

Незалежно від того, чи займаєтеся ви розкруткою сайту в Росії, Україні або США, і, відповідно, робите наголос на Яндекс або Google, процес просування в цілому не змінюється. Звичайно, як і в інших сферах, чітких обмежень немає і багато що залежить від специфіки. Але все ж існує близько десятка обов’язкових етапів робіт. Коли SEO-спеціаліст отримує всі доступи до аналітики проекту і панелям вебмайстрів (або додає туди сайт самостійно), він приступає до аналізу товарів та послуг проекту, а також дає загальну оцінку сайту, щоб розуміти, які роботи потрібно проводити в першу чергу.

Саме на даному етапі формується стратегія просування проекту і детальний план робіт.

Що конкретно робить фахівець?

Аналізує загальну видимість сайту не тільки за високочастотними запитами, але і за середньо — і низькочастотними.
Проводить аналіз конкурентів, лідерів ринку, щоб розуміти, на що робити наголос в даній тематиці, що в сайтах конкурентів краще.
Аналізує структуру сайтів-лідерів в ніші, їх посилальний профіль.
Зазначає запити, під які на сайті клієнта потрібно створювати і оптимізувати посадочні сторінки.
Проводить як звичайну аналітику на основі пошукової видачі, так і системну, наприклад, за допомогою Serpstat.