Ремонт гідроциліндрів зі збільшенням зносостійкості

4-12-2021

Існує зростаюча потреба в заміні електролітичних покриттів з твердого хрому на поверхні гідравлічних стрижнів екологічно чистими довговічними покриттями WC-CoCr-менш дорогими з нержавіючої сталі. Технологія і обладнання Kermetico HVAF забезпечують спосіб захистити поверхні гідравлічних стрижнів непроникними, твердими і пластичними шарами. Спершу хочу порадити ремонт штоков гидроцилиндров за кращою ціною.

Численні дослідники відзначають, що покриття HVAF працюють в кілька разів довше, ніж твердий електролітичний хром і навіть HVOF WCCoCr.

Конвертовані системи Kermetico працюють в режимі HVOF або HVAF, забезпечуючи ще більш широкий технологічний вибір для гідравлічних покриттів стрижнів.

Особливості покриттів Kermetico HVAF

Наша технологія високошвидкісного повітряного палива (HVAF) виявилася дуже конкурентоспроможною для захисту гідравлічних стрижнів.

Карбідні покриття Kermetico HVAF перевершують звичайні аналоги HVOF щодо зносостійкості, захисту від корозії і виробничих витрат. Висока швидкість частинок в польоті (вище 1000 м / с) в нашому процесі HVAF дозволяє отримувати дуже щільні покриття.

Крім того, низька температура розпилення в горінні (1960-2010 ° C | 3560-3650 ° F) і плавний нагрів частинок призводять до мінімального фазового перетворення вихідної сировини і практично відсутності елементного виснаження / розкладання частинок в польоті.

Крім того, заміна чистого кисню, необхідного для HVOF, на повітря в нашому процесі HVAF значно знижує вміст оксиду в покриттях, що бажано для високоефективних покриттів.

Основні характеристики покриттів з карбіду вольфраму HVOF і Kermetico HVAF

WC-10Co-4Cr Покриттятиповий ХВОФKermetico HVAF Режими
економіказбалансованийультра
Ефективність осадження,%40-5560-7048-5836-42
Твердість, HV 3001,050-1,2501,050-1,2501,250-1,3501,450-1,600 +
Модуль Юнга Е, ГПа300400450450
Удавана металографічна пористість<0,8<0,8<0,5<0,1
Міцність зв’язку, МПа (PSI)80+ (12 000+)
Діапазон шорсткості при напиленні, мкм (μ in.) 3,5-4,5 (150-180)1-3,2 (40-130)

Численні дослідження напилених на основі заліза покриттів на основі Fe HVAF показали їх високу корозійну стійкість в різних середовищах, таких як розчини кислот, лугів і хлоридів.

Повідомлялося про високоякісних мікроструктурах з низьким вмістом оксидів, високим ступенем збереження хімічного складу порошку і низькою пористістю.

Для збільшення терміну служби ущільнення потрібно суперфінішірованіе за допомогою вібруючого каменю, стрічки або абразивної плівки.
Відповідно до ARP 5935 рекомендовані параметри обробки поверхні можуть включати:

  • Ра 4 мкс або краще
  • Rz 40 μinch max (середній пік до долини)
  • Rp 8 μinch max (середня лінія до найвищого піку)
  • Коефіцієнт ефективності від 70 до 95% при Co = 5% і C1 = 0,25 Rz

Випадок заміни жорсткого хрому на гідравлічні стрижні, які використовуються в морській док-станції

Застосування термічного напилення, яке може бути виконане за допомогою технології Kermetico HVAF, не може бути успішно виконано з традиційними процесами термічного напилення. У нашому магазині ми отримали вигоду з заміни твердого хромування на гідравлічних штоках.

Традиційні покриття і гідравліка ніколи не працювали досить довго. Навіть з герметиком пористість в кінцевому підсумку дозволяє гідравлічної рідини під тиском проникати в покриття. Як тільки рідина під тиском потрапляє на основу, вона поширюється під покриттям і знімає її.

Близько п’яти з половиною років тому ми нанесли близько 30 гідравлічних стрижнів, що використовуються на місцевому нафтопереробному заводі, на їх портові крани. Вони отримували тільки шість місяців з хромованих стрижнів. Ми покрили їх HVAF WCCoCr 86-10-4, і перші, які ми розпорошували, експлуатуються понад п’ять років.

Звіт про візуальному огляді близько півроку тому говорив: «Вони все ще виглядають так само, як і коли ми їх вперше помістили».

Kermetico HVAF Покриття гідравлічного стрижня

Ремонт гідроциліндрів зі збільшенням зносостійкості

В ході експлуатації гідроциліндри і окремі їх частини відчувають високе навантаження, удари, тертя і тиск, що негативно впливає на ресурсі і експлуатаційних характеристиках циліндрів. З плином часу ризик виходу обладнання з ладу зростає, і без належного ремонту це призведе до поломки механізмів і великих збитків. Пропонуємо дізнатися про вирішення проблеми.

застосування гідроциліндрів

Гідроцілінри широко використовуються в конструкції підйомних і поворотних пристроїв, в транспортних і сортувальних установках, маніпуляторах, завантажувально-навантажувальних агрегатів. Часто гідроциліндри з штоками зустрічаються в складі металорізальних верстатах і в машинах для лиття під високим тиском, в будівельній техніці, зокрема, в екскаваторах і кранах.

матеріали виготовлення

Різні деталі в складі гідроциліндра виготовляються з тих чи інших матеріалів:

  • Гільза. Сталь марок ST52, ST52.3, 42CrMo4, 40Х, 30ХГСА.
  • Шток. Сталь марок СК45, 20MnV6 і 40Х.
  • Ущільнення. Матеріали на основі каучуку і поліуретану.
  • Захисні і напрямні кільця. Поліацеталь, поліамід, поліарілетеркетон.
  • Грязезйомники. Тверді пластмаси, тефлонові пластомери, поліуретани.
  • Валові ущільнення. Залежно від циліндра — метал, твердий пластик, каучук.

Для захисту металу, з якого виготовляються гідроциліндри, використовується метод гальванізації.

Коли потрібен ремонт?

Перша ознака необхідності ремонту гідроциліндрів — це наявність видимих ​​механічних дефектів. Подряпини, нерівності, вибоїни, тріщини поршня, штока, гільзи або інших деталей гідравлічного обладнання — все це має віддалятися при першому ж виявленні для збереження функціоналу циліндра. Також зустрічаються поломки:

  • Відсутність ділянки поверхні. Дефект виправляється відновленням геометрії ділянки гідроциліндра з подальшим шліфуванням і поліруванням під його вихідні розміри.
  • Зменшення довжини штока. В процесі експлуатації шток циліндра деформується і стирається, зменшується в довжині і товщині. Ремонт повертає його первісний вигляд.
  • Надмірний знос гільзи. Як правило, гільзи гідравлічних циліндрів зношуються по типу «еліпс», «метелик». Нанесення захисного покриття відновлює геометрію.
  • Поразка металу корозією. Особливу небезпеку несуть вогнища виразкової корозії — в цьому випадку в матеріалі з’являються глибокі виразки, які зменшують міцність циліндра.
  • Зміна геометрії штока та інших деталей. Такі несправності проявляються в разі неправильної експлуатації обладнання, в результаті аварії, при високому навантаженні.

Важливим етапом ремонту гідроциліндрів є збільшення зносостійкості обладнання шляхом напилення захисних покриттів. Для цього використовується ряд методів — газотермічним і газоплазмовий способи. Утворена таким чином захисне покриття уповільнює процес зношування металу, збільшує ресурс циліндра, а також збільшує захист від корозії.

Чому це вигідно?

Своєчасне сервісне обслуговування гідравлічних циліндрів позитивно впливає на експлуатаційні характеристики і безпеку роботи з обладнанням. Особливо важливо це, коли мова йде про відповідальних і масивних конструкціях — кар’єрної і гірничодобувної техніки, механізми підйому, повороту та перекидання, гідравлічних домкратах і інших.

Найчастіше ремонт — недорога альтернатива повної заміни гідрообладнання, тому робити його доцільно, особливо при обмеженому бюджеті. Нанесення захисного покриття також раціонально, так як воно продовжує термін служби агрегатів за рахунок збільшення зносостійкості від 10 до 20 разів і більше. Своєчасна обробка деталей хімією призводить до таких результатів:

  • Багаторазове збільшення терміну служби гідравлічного обладнання.
  • Збільшення міжсервісний інтервалів між перевіркою камери.
  • Зниження накладних витрат на підтримку працездатності техніки.
  • Підвищення рівня безпеки для оточуючих при роботі з гідравлікою.

Провідні виробники кар’єрної техніки світу, такі, як Caterpillar і Kamatsu, використовують технології нанесення захисних покриттів на гідроциліндри в процесі виробництва, і роблять це давно. Це одна з причин, за якими техніка від цих компаній має великий ресурс.

Мінуси гальванічного хромування

До 90-их років 20-го століття ключовим методом відновлення та захисту гідроциліндрів та інших металевих деталей була технологія гальванічного хромування. Однак в 90-их роках шестивалентний хром офіційно був визнаний канцерогенною речовиною, небезпечною для людей, навколишнього середовища. Це стало причиною активного пошуку і розвитку альтернатив цьому методу.

Крім небезпеки для здоров’я людей метод гальванічного хромування поступається способу газотермічного напилення карбіду вольфраму по міцності і зносостійким параметрам захисного покриття. У 2006 році в Європі була прийнята спеціальна директива RoHS, згідно з якою хромування було значно обмежено, а на зміну йому прийшов метод напилення.

Порядок виконання роботи

Перший етап відновлення гідроциліндра — дефектовка. Перед процедурою гидроцилиндр акуратно розбирається, після проводиться візуальний огляд на предмет наявності дефектів. Подряпини та інші неглибокі ушкодження металу прибираються за допомогою обробки на токарному верстаті. Далі напилюється захисний шар карбіду вольфраму і проводиться полірування.

Відновлення штоків гідроциліндрів технологією «Швидкий карбід» має ряд переваг:

  • Можливість ремонту глибоких подряпин, відколів та інших дефектів глибиною до 1 мм.
  • Висока швидкість відновних робіт — ремонт штока виконується за 2 дні.
  • Після відновлення термін експлуатації штока гідроциліндра зростає в 10 разів.
  • Висока якість покриття, що наноситься з високу адгезію і межею плинності.
  • Гарантія на покриття 1 рік

Для відновлення гідроциліндрів використовується оригінальна хімія, фактичні властивості і характеристики якої повністю відповідають заявленим.