Просування, розкрутка і оптимізація сайту
Отже, розкрутка починається навіть ще раніше, ніж ви приступаєте до створення та наповнення контентом свого проекту, який потрібно буде просунути в пошукових системах інтернету. Напевно ви вже зрозуміли, що я говорю про вибір відповідного доменного імені, пропоную студію просування сайтів optimize .

Справа в тому, що ключові слова, що зустрічаються в домені ресурсу, мають дуже велику вагу для пошукачів, і якщо майбутній проект ви плануєте просувати в основному по якому-небудь одній високочастотній і высококонкуретному взятому зі статистики пошукових запитів Яндекса, то «знавці» вам можуть порадити підібрати для нього доменне ім’я, яке б містило в собі транслітерацію основного ключового запиту (типу, plastikovovie-okna.ru).

У разі широкої тематики вашого майбутнього проекту такий спосіб завчасної розкрутки та оптимізації вам навряд чи підійде (наприклад, доменне ім’я блогу KtoNaNovenkogo.ru не містить жодних ключових слів, бо не зрозуміло, а що саме треба було б включити в цьому випадку назва домену). І це добре. Чому? Відповім.

Якщо ви новачок в SEO, то можете просто не врахувати при складанні посилального профілю наявності слів в назві вашого домену з основного запиту, за яким просувається сайт. Ви будете проставляти на себе посилання з Урлом в анкорі (або вони можуть з’являтися самі, адже це один із самих популярних варіантів природних посилань) і думати, що це безпечно, а насправді пошуковики можуть порахувати це в якійсь мірі «анкорами з прямим входженням» і при їх навіть невеликій кількості відправити вас під Мінусинськ Яндекса або Пінгвін Гугла (хто швидше знайде).

Якщо нічого з описаного вище не зрозуміло, то стане зрозуміло, коли прочитаєте заключну частину статті про зовнішні фактори (зворотні посилання). Але саме спочатку хотів застерегти з цього приводу. Так, раніше пряме відповідність домену просувається запитом дуже допомагало в самостійному просуванні, але зараз це все ускладнюється (підвищуючи ризики повністю втратити трафік з пошукачів) і новачкам краще вибирати інший тип доменних імен для своїх сайтів.

Якщо говорити щодо використання для свого майбутнього проекту доменів із зони .РФ, то я б висловився скоріше негативно, бо буде досить багато перешкод на шляху самостійного просування такого проекту. Незважаючи на удавану зовнішню привабливість доменів .РФ, для пошукових систем та багатьох інших сервісів вони не будуть оптимальним рішенням.

Те ж саме, до речі, стосується і налаштування ЧПУ для Урлов сторінок вашого сайту. Краще буде використовувати в них саме транслітерацію, а не російські символи. Шанс більш успішного просування і розкручування сайту з адресами на трансліті у вас буде декілька вище. Ну, а про те, що таке людино-зрозумілі урли і чому їх потрібно використовувати обов’язково я і не кажу, сподіваюся, що для більшості з вас це вже стало аксіомою (SEF для Joomla, ARTIO JoomSEF, ЧПУ в WordPress).

Судіть самі, людино-зрозумілі Урли (до речі, про URL читайте тут детальніше та грунтовніше) це не тільки додаткові ключові слова, написані транслітом і враховуються при ранжируванні. Але крім цього URL сторінки буде відображатися в пошуковій видачі під фрагментів, і користувачі з більшою охотою будуть переходити по зрозумілому Урлу, що включає транслітерацію слів з набраної ним запиту, ніж за незрозумілим адресою, що складається з набору специфічних символів, які формує ваша CMS (движок сайту).