prodvizhenie-sayta

Перед початком розкрутки або просування сайту кожен повинен продумати тактику, яким чином цей сайт буде просуватися, своїми руками або ж наймом фахівця.

насправді все зводиться до того, що буде сайт просуватися платними
або безкоштовними методами (самостійно). Зрозуміло кожен мріє про безкоштовному
просування сайту, але в той же час всі розуміють, що це довго і дуже
трудомістко, при цьому не завжди позитивний результат буде очевидний. Пропогую вам продвижение сайтов днепропетровск по гарним цінам.

Тому найкращим способом буде використання і того й іншого методу в
помірних кількостях, а це означає що по максимуму повинно працювати
сіра речовина головного мозку, тобто треба думати.

Ну думати ми звичайно всі вміємо, проте не завжди від цих думок буває
який зиск (якщо звичайно людина не володіє телепатичними
здібностями), тому потрібно іноді (причому дуже часто просто
діяти. От якраз про ці дії, які найімовірніше приведуть
до певного seo ефекту і піде мова далі, отже:

методи просування сайту:

Перший або навіть початковий етап при просуванні, який слід відразу
після того як ви створили сайт (сподіваюся сайт вже був оптимізований).

  • Перший крок для тих, хто ще не стикався з просуванням сайту
    в ПС це вивчення рекомендацій пошукової
    системи
    . Тобто треба вивчити те, з чим доведеться працювати.
    Це робиться для того що б не бігати по форумах і не задавати
    дурних запитань типу «чому Яндекс не індексує мій сайт». Якщо
    ви будуть знати правила, то зробите великий стрибок вперед заощадивши
    час і сили. Зрозуміло при цьому слід врахувати, що правила можуть
    порушуватися і з них бувають винятки. Але знати їх треба обов’язково.
  • Додавання сайту в пошукові системи
    (в «адурилку»). Хоча звичайно цього робити не обов’язково, але все ж
    я пізніше поясню, чому це бажано зробити заздалегідь. Крім цього
    обов’язково додайте сайт в панелі вебмастера (для яндекса і гугла).
  • Встановіть на сайт лічильник — аналізатор, що б знати все про
    свій трафік (відвідувачів). Звідки вони, на які сторінки і по
    яким запитам приходять, скільки сторінок дивляться, чи повертаються,
    скільки часу проводять на сайті і т. д.). Найбільш популярні
    лічильники це лічильник liveinternet або openstat. Звичайно можна
    використовувати й інші, але саме ці враховуються ПС Яндекс. Крім
    цього ви можете використовувати і системи аналізу і статистики від самих
    ПС. Наприклад «яндекс метрика» або «Гугл аналітікс», які звичайно
    нададуть більше інформації яка буде точніше і детальніше. При
    цьому краще не встановлювати маловідомі лічильники-рейтинги, толку
    від них буде не багато.
  • Якщо це блог або інша система управління контентом (КМС або CMS),
    налаштуйте відправку пінгів (повідомлень
    про появу нових сторінок) в пошукові системи.

Все, на першому етапі цього цілком досить. Тепер потрібно почекати
деякий час що б сайт був проіндексований пошуковими
системами (тиждень-місяць). Якщо сайт хороший і ви зробили його з розумом і
любов’ю, то проблем не повинно виникнути, але якщо це не так, то на
цьому етапі з’ясується.

Якщо сайт не хоче потрапляти в індекс або індексація проходить дуже
повільно то спробуйте з’ясувати причини. Можна задавати питання на
форумах, але можна написати і безпосередньо «платонам» (служба підтримки
яндекса). З google правда складніше так як у них там спеціальний форум,
де відповідь на своє запитання можна і не отримати.

З’ясувавши причину постарайтесь усунути і дочекатися таки що б
сайт був проіндексований повністю (ту частину яка повинна бути
проіндексована) інакше подальші дії не призведуть до позитивного
результату.

Іноді в окремих випадках можна додати (купити) кілька посилань
на сайт з інших авторитетних сайтів (що
таке авторитетний сайт
я напишу окремо, коротко це ті
сайти, які подобаються ПС, тобто кількість сторінок в індексі велике,
вік чим старше тим краще, наявність в каталогах яндекс і гугл, але це
вже зовнішні прояви). Але не перестарайтеся з додаванням посилань.

Для подальшого просування приймемо за даність, що сайт все ж був
проіндексований. Тому переходимо до другого етапу.

другий етап просування сайту:

Другий етап обумовлений безпосередньо створенням сприятливого
компанії в якій повинен бути новий сайт. Тобто збору
тематичних і якісних посилань на сайт. Як це можна зробити мова
йде далі.

  • Обмін посиланнями з «шанованими» (або трастовими) сайтами.
    Зрозуміло це зробити дуже складно, тому що важливо правило говорить
    про те що до вас та вашого сайту нікому немає ніякого діла. Тому
    змінюватися ніхто просто так не стане. тут треба прикласти голову.
  • Розміщення посилань на регіональних або просто великих каталогах
    посилань або статей. У простим каталогах статей і посилань ставлення
    жахливе тому не варто навіть пробувати, але от регіональні та
    великі каталоги  цілком можуть підійти. Головне що б їх Тіц
    був не менше 100, а кількість сторінок в індексі не менше 1000
    (бажано звертати увагу і на відвідуваність).
  • Постаратися потрапити в усі великі каталоги типу: Яндекс
    каталог DMOZ, Апорт, Каталог Майл.ру, Рамблер каталог. За просто
    так туди не беруть (за винятком апорту і рамблера), а ось за
    гроші можуть правда це дорого. Але є вихід, сайт повинен бути
    оригінальною і рідкісної тематики і привабливий на вигляд, тоді
    ймовірність попадання в ці каталоги помітно підвищується.
  • Прикладання голови до роботи, що б
    придумати способи отримати зворотні посилання
    . Це можуть бути
    конкурси, тести, інформери, скрипти і все що може бути цікаво і
    корисно користувачам. Головне що б це їм сподобалося і вони
    захотіли встановити посилання на ваш сайт.
  • Крайній метод, але при цьому досить ефективний це
    купівля посилань, але це складно для
    початківця так як тут багато нюансів і цілком може статися
    так, що гроші будуть витрачені даремно. Тому вдавайтеся до нього
    після набраного досвіду.

Тут треба зробити поправку.

Отримувати посилання відразу і багато це шкідливо
для сайту. Тому намагайтеся що б приріст зворотних посилань був
приблизно 10-20 місяць до сайту віку 6-7 місяців, а потім 30-50 в
місяць до віку 12-15 міс. Коли сайту буде більше 1,5-2 роки тут вже
можна дозволити собі «відпустити поводи» і набирати більшу кількість
зворотних посилань. Але все одно головне що б це не мало вибуховий
характер тобто не було так що за 1 день з’являлися тисячі посилань.

Другий етап досить тривалий процес і тому його потрібно
розглядати в площині часу. Крім цього у другому етапі
обов’язково має бути і таке поняття як «постійне
нарощування контенту». Зростання сайту повинен бути приблизно 2-5 сторінок
тиждень на початковому етапі. Пізніше вже можна збільшити його кількість.

Постійне нарощування контенту дозволяє так само «прикормити»
пошукового бота, що б він заходив на сайт частіше і відповідно
індексував швидше нові сторінки.

Звичайно, цими заходами не обмежується просування сайту бо
потрібно ще враховувати і соціальні фактори та зміну пошукових алгоритмів
систем і ще достатня кількість нюансів. Але якщо ви будете враховувати
хоча б те що описано вище це вже дасть деяку перевагу при
просування свого сайту.

Всі рано чи пізно з чогось починають, тому не бійтеся
експериментувати і читайте про інших експериментах. Але висновки робіть
самостійні. Тому що експеримент це факт, який кожен
розуміє по своєму, щоб вони розуміли. Тому живіть своєю головою так і буде
простіше і правильніше.