pozitsiyi-abo-trafikСпочату я хочу щоб ви ознайомились з тим как раскрутить сайт, це буде дуже корисною інформаціею для вас

Почнемо з класики. Просування по позиціях – що ми маємо?

Для початку слід зазначити, що даний спосіб просування – це така схема роботи, за якої клієнт платить за перебування сайту в ТОП пошукової видачі. Для сайту підбираються кілька десятків або сотень запитів, які оптимізатор намагається просунути в ТОП.

Власне, які плюси отримує клієнт від просування по позиціях:

  • Прозора форма звітності та розрахунків (знаходження сайту в Топі, як і динаміку зростання позицій легко відслідковувати; крім фіксованої частини, оплата провадиться за фактичне знаходження конкретного слова з певного семантичного ядра в ТОП видачі);
  • Оскільки сайт просувається по певній кількості запитів, ядро включає в себе тільки відповідні тематики сайту, продають і конверсійні запити.
  • На основі аналізу бізнесу і цілей клієнта, з урахуванням сезонності, конкуренції та інших особливостей просувається ресурсу, підбір ключових слів здійснюється індивідуально для кожного проекту;
  • У зв’язку з чим, на сайт приходить більш конверсійний трафік. До того ж, при виведенні ВЧ-запит, клієнт отримує ще й додатковий безкоштовний трафік по СЧ і НЧ-запитів;
  • Не вимагає розміщення на сайті великої кількості посадочних сторінок.

Мінуси просування по позиціях:

  • Терміни виведення сайту в ТОП пошукової видачі від 6 місяців до 2 років (по ВЧ залежно від конкуренції);
  • Оптимізуються тільки просувні сторінки;
  • Ефективність і результат просування залежить від коректності підбору семантичного ядра;
  • Обмежене число запитів;
  • При зміні алгоритмів пошукових систем ВЧ і СЧ-запити страждають більшою мірою.

Таким чином, враховуючи усі характеристики даного способу просування, ми можемо зробити висновок, що просування по позиціях актуально для:

  • Корпоративних сайтів з іміджевими і комерційними цілями просування;
  • Спеціалізованих інтернет-магазинів з вузькою тематикою (до певної кількості запитів);
  • Великих агентств, що працюють з великими проектами.

Тепер розглянемо, що таке просування по трафіку, його переваги та недоліки.

Просування по трафіку – при даній схемі клієнт платить за цільові переходи користувачів по пошуковим запитам.Відповідно, головна мета – це отримати максимальну кількість переходів на сайт, шляхом охоплення великої кількості джерел та застосування різних інструментів по залученню відвідувачів на сайт.

Отже, переваги:

  • Широке семантичне ядро;
  • Всебічне просування ресурсу за рахунок максимально широкого охоплення пошукових фраз;
  • Глибока проробка всіх сторінок сайту дозволяє отримати високу віддачу від сайту;
  • Зростання трафіку за деякими запитам спостерігається відразу після оптимізації;
  • Можливість отримання звітності по конкретних метрик (глибина перегляду, рівень відмов, відвідування цільових сторінок);
  • Оплата за унікальних відвідувачів;
  • Можливість прогнозувати результат.

Недоліки ж просування по трафіку полягають у наступному:

  • Ймовірність накрутки поведінкових факторів – переплата і залучення нецільового трафіку на сайт, тобто плата за кількість, а не якість трафіку (залежить від компетентності підрядника);
  • У зв’язку з чим, складна форма розрахунків;
  • Просуваються в основному НЧ і СЧ-запити, у більшості випадків відсутні позиції по ВЧ запитам (немає іміджевої складової).

Просування ж по трафіку підходить для:

  • Великих багатосторінкових сайтів з широким семантичним ядром (великі інтернет-магазини, інформаційні портали);
  • Сайтів, що включають велику тематику (автозапчастини, побутова техніка, дитячі товари);
  • Інтернет-ресурсів, що потребують великого охоплення цільової аудиторії;
  • Мультирегиональных сайтів.

Таким чином, ми бачимо, що обидва способи просування – по позиціях і по трафіку – є ефективними методами просування і залучення клієнтів. Говорити, що один із способів – позиції або трафік – більш вигідний не можна. Все залежить від тематики сайту, його розміру, попиту користувачів на дану тематику, конкуренції, обсягу потенційної аудиторії, завдань і цілей, які ставить перед собою компанія. Якщо у Вас залишилися питання, пишіть або телефонуйте до нас, ми допоможемо Вам у просуванні Вашого сайту!

Друзі, також, якщо ви хочете бути в курсі найбільш обговорюваних питань в світі SEO, своєчасно дізнаватись про новини та зміни на ринку пошукового просування, підписуйтесь на нашу розсилку! Ми регулярно будемо ділитися з Вами самою важливою і корисною інформацією!