Пошукова оптимізація сайту
Пошукова оптимізація сайту (SEO, Search Engine Optimization) — комплекс робіт з поліпшення видимості веб-проекту в пошукових системах або, простіше кажучи, щодо підвищення його позицій по певних запитах.

Пошукова оптимізація зародилася разом з появою популярних пошукових систем «Яндекс», «Рамблер», Google і еволюціонувала у міру вдосконалення їх алгоритмів. Її розвиток має сталий напрямок від чорних методів SEO-спаму до органічною оптимізації, приємною як для користувачів, так і для пошукових систем.

Ми застосовуємо комплексний підхід у роботі, тому сайти не просто виводяться на верхні позиції по вибраних запитах, але і служать своїм власникам постійним джерелом надходження клієнтів.

Ми знаємо, як оптимізувати ваш сайт!

Протягом вже 10 років ми надаємо послуги по просуванню та оптимізації сайтів в пошукових системах «Яндекс» і Google. За цей час ми накопичили досвід, успішно застосовуваний у проектах різного ступеня складності. Ми знаємо, що запропонувати власникам сайту-візитки, новинного проекту або великого інтернет-магазину. Крім того, ми завжди раді новим нестандартних проектів, що вимагає індивідуального підходу й оригінальних рішень в SEO.

Якщо ви вирішили замовити пошукову оптимізацію сайту, але вас цікавить, що включає в себе дана послуга, то нижче ви можете ознайомитися з її коротким оглядом.

ПОРЯДОК ОПТИМІЗАЦІЇ САЙТУ: 7 ГОЛОВНИХ КРОКІВ

1. Підбір запитів для просування (складання семантичного ядра)

За всіма напрямками бізнесу, представленим на сайті, або за вказаними пріоритетним напрямам з мільйонів запитів, що вводяться користувачами пошукових систем, ми вибираємо лише ті, які приведуть на ваш сайт потенційних клієнтів.

Щоб домогтися цього, при підборі запитів ми враховуємо такі фактори:

  • — вміст сайту;
  • — специфіка вашого бізнесу;
  • — вік та інші показники сайту;
  • — бюджет рекламної кампанії;
  • — співвідношення вартості просування запиту до числа залучених відвідувачів.

Більш детально про підбір запитів розказано в нашій статті «Як підбирати ключові слова»

2. Вибір цільових сторінок для просування

Обрані запити ми об’єднуємо в логічні групи, для кожної з яких підбираємо існуючі або створюємо нові сторінки на вашому сайті.Розподіл запитів обов’язково погоджується з власником інтернет-майданчика, після чого наші фахівці приступають до написання технічного завдання на SEO-оптимізацію.

3. Оптимізація сторінок під пошукові запити

Ґрунтуючись на аналізі ваших конкурентів і використовуючи власні напрацювання нашої компанії, ми складаємо план оптимізації кожної конкретної сторінки під обрану для неї групу запитів. Цей план включає в себе:

  • — вміст мета-тегів;
  • — завдання на оптимізований текст;
  • — рекомендації щодо наповнення сторінки контентом.

Оптимізована таким чином сторінка максимально повно розкриє суть продукту або послуги, що, безумовно, сподобається вашим відвідувачам, так і пошуковим системам.

Для решти сторінок вашого сайту ми також підготуємо рекомендації щодо поліпшення, тільки менш детальні. Тому зростання позицій щодо запитів і, відповідно, відвідуваності буде спостерігатися на непродвигаемых сторінках.

4. Технічний аудит

Ми розробили спеціальну систему, яка сканує сайт на наявність різних помилок, які перешкоджають його нормальній роботі та індексації. На основі звіту цієї системи ми запропонуємо вам ряд змін, які допоможуть виправити всі до єдиної помилки в роботі сайту і ще краще зробити його пошукову оптимізацію.

5. Покращення споживчих якостей сайту (юзабіліті)

Наш фахівець переглядає ваш сайт, виявляючи особливості, здатні відштовхнути користувачів або перешкодити перегляду вмісту.

На даному етапі ми обов’язково перевіряємо:

  • — якість відображення в різних браузерах (кросбраузерність);
  • — працездатність кошика і різних форм зворотного зв’язку;
  • — зручність навігації;
  • — комфортність сприйняття інформації та багато іншого.

За підсумками такого аналізу ми даємо рекомендації, які дозволяють усунути найбільш типові помилки, але ні в якому разі не замінюють професійний юзабіліті-аудит.

6. Складання та реалізація ТЗ

Всі вищеперелічені рекомендації оформляються у вигляді технічного завдання (ТЗ) на оптимізацію сайту, яке реалізується тільки після затвердження клієнтом. Тобто жодна зміна не буде внесено без вашої згоди.

Ви можете не турбуватися за працездатність вашого інтернет-представництва, оскільки всі заходи проводяться нашими штатними веб-майстрами, що володіють великим досвідом роботи.Також в обов’язковому порядку ми регулярно створюємо резервні копії сайту (бекапи) на випадок збою і втрати даних.

Якщо з якихось причин доступ до веб-ресурсу не може бути надано нашим спеціалістам, ви можете реалізувати ТЗ своїми силами.

7. Перевірка і коригування робіт

Оптимізаторам доводиться постійно відстежувати і покращувати внутрішню оптимізацію сайтів в силу наступних факторів:

  • — зміна алгоритмів пошукових систем;
  • — постійне посилення конкуренції в боротьбі за ТОП;
  • — внесення змін без узгодження з оптимізатором.

Для цих цілей ми створили внутрішні автоматизовані сервіси, які допомагають оптимізаторам своєчасно виявляти і усувати помилки SEO, а також виявляти і аналізувати веб-майданчика основних ваших конкурентів з Топ пошукових систем.

Якщо ви уважно прочитали написане вище, то, певно, зрозуміли, що оптимізація сайту для пошукових систем — це процес, що вимагає високого професіоналізму і досвіду, якими в повній мірі володіють фахівці нашої компанії.