Біржі посилань: що це ?

Біржа покупки і продажу посилань не останню роль відіграє при просуванні і оптимізації сайтів. Хтось із оптимізаторів використовує такі прийоми, а хто-то до сих пір не знає, що вони собою являють ці численні біржі посилань. Також хочемо порекомендувати вибрати найкращу біржу посилань на сайті rotapost.ru

Якщо не вдаватися в подробиці про те, що являє собою біржа посилань, можна сказати, що це сервіс, який дозволяє одним оптимізаторам продавати посилання на власні ресурси, а іншим – купувати їх.

Як правило, всі існуючі біржі орієнтовані на процес купівлі і продажу посилань, який відрізняється легкістю і зрозумілий навіть для новачків. Так, наприклад, якщо ви хочете продати посилання на свій сайт, ви просто встановлюєте код біржі на свій ресурс і додаєте його на біржі. Все! Робити вам більше нічого не доведеться!

Однак перш, ніж користуватися біржами для покупки і продажу посилань варто відрізняти їх від інших бірж, орієнтованих на обмін посиланнями. Це два абсолютно різних ланки.

Інтерфейс роботи з біржами купівлі та продажу досить простий. По суті, одну таку біржу можна представити як інструмент ведення переговорів двох людей, один з яких продає посилання, а інший – купує її. Таким чином, біржа стає посередником, а посереднику, як відомо, потрібно платити. Втім, не варто думати, що платити біржі доведеться багато – така плата за послуги посередників скоріше є чисто символічною і не зможе серйозно позначитися на бюджеті вашого проекту.

Для чого купують посилання на біржах?
Якщо ви ніколи до цього не мали можливості просувати сайти за допомогою покупки і продажу посилань, то ваші питання цілком зрозумілі і обгрунтовані. Покупці, тобто оптимізатори, які налаштовані на якісну розкрутку і просування сайту, за рахунок придбання посилання на сайт сприяє оптимізації сайту, його грамотної підтримки та подальшого просування. В якості продавців таких посилань виступають веб-майстри, які спеціально для продажу посилань створюють численні сайти. Найчастіше на біржах покупки і продажу посилань в день можуть реалізовуватися понад десятка тисяч (а, можливо, і більше) посилань, які дозволяють просувати сайт.

Безумовно, ви можете сказати, що не хочете платити за послуги посередника, адже витрати на підтримку і розвиток сайту вас і так чекають неабиякі. Але ви тільки уявіть, як, яким чином, ви будете шукати одного такого веб-майстра на глобальних просторах Інтернету фахівця, який зможе продати вам не одну сотню тисяч посилань? І скільки часу, а значить – і грошей, може бути витрачено на подібні пошуки? Куди простіше скористатися послугами біржі, де і посилання можна знайти в потрібній вам кількості, і контролювати їх таким чином набагато простіше.